حرف دلم...

آخــــــــــــــــــــــر زندگــــــــــــی

خدایا اهل معامله هستی؟ . من جهنم را ندیده با زندگیم عوض میکنم . . . تو که زندکی مرا دیده ای ! نترس"ضرر"نمیکنی

حرف دلم...

سلام.
مردم.ولی بخاطرت دیگه دم نمیزنم.


به هیچ کس شکایت نمیکنم.


به زمین و زمان فحش نمیدم.


همه ی دلتنگیات رو میریزم تو خودم.


تا که دلتنگیات از تو داغونم کنه.


اخه حیفه دلتنگیامو ببرم پیش غریبه های نامحرم.


تو عشق منی و دلتنگیت ، دوریت، زجرات ، سردیت ، شکایتات ، تنفرت ، دوست نداشتنات ،

از نوک موهات تا نوک انگشتات همش مال خودمه. توی دنیا من همه مطیع توان و بس.


کل وجودم بهانه ات رو که میگیره بهش میگم هیسسسسس اروم ، اون بدون تو خوشبخته.


بغض گلومو فشار میده طوری که انگار ساعتا و لحظه ها دستشون رو دور گردنم حلقه کردن

دارن دلتنگیت و دوریت رو فشار میارن.تو برام نماد پاکی و معصومیت هستی. گفتی مردی هم سراغم نیا.

گفتی اگر دوسم داری برو .گفتی دوست ندارمممممم. گفتی از وقتی که امدم زندگیت زجر شده.

من خراب کردم. حق داری من هیچیم در حد تو نبود. هیچیم. تو کجا من کجا تو توی اسمونی من زیر زمینم نیستم.

وقتی بغض میکنم چشمام پر میشه نمیذارم اشکام بریزه میگم حیفه اشکی که بخاطر توست مال توست روی زمین بریزه.

با چشمای نیمه اشکی رو به اسمون میکنم به خدا میگم مواظبش باش اون تنها کسمه .

کسیه که بهم 3 سال ارامش داد. 3 سال زندگی داد عشق داد. وچون لیاقتش بالاتر بود

باید میرفت تا به بی نهایت میرسید نه اینکه محدود به منه خاکی. همه چیت رو توی دلم توی وجودم نگه میدارم

نمیذارم کسی از وجودت توی دلم باخبر باشه که تو رو ازم بگیره.

مهربونم اروم باش که خدا برات بهترینا رو رقم زده. بداز من خیلی روزای خوبی داری.


من ادم خوبی نبودم پاک نبودم ولی تو بهم یاد دادی مهربونی رو پاکی رو . نمیذارم کسی جات رو بگیره .

من که تنها نیستم خیالت ،خاطرات بامنه ، باهاشون زندگی میکنم.


ولی دیگه هیچ وقت اروزی داشتنت رو نمیکنم . چون تو باید خوشبخت بشی و این خوشبختی با من نیست.

تو با هر کسی و هرجایی که خوشبخت باشی انگار منم خوشبختم. رابطمون رو به خدا سپرده بودم.

الان هم تو رو به خدا میسپارم و هم رابطمون رو. ازش میخوام هر چی به صلاحته بشه.

راستی بی تو بودن خیلی بهم فشار میاره. خیلی ولی نمیذارم کسی بغضم رو ببینه.

چون بغض که از تو باشه برام مقدشه و هیچ کس محرم نیست.

اگر روزی یه جایی خودت رو ببینم بغضم رو پیش خودت پر پر میکنم.از دلتنگشام برات میگم.

از زجرام. بیخیال. دارم چرت میگم. اسلا ولش کن.تو الان از ته دلت خوشحالی که دیگه من نیستم.

خدا رو شکر. تو خوشحال باش مهم نیست خوشحالت با من باشه یا بی من. راس میگی من عاشق نبودم ولی شدم.

تازه میفهم عاشقا چی میکشن. مواظب خودت باش. به امید دیدار نمیگم که از دیدنم زجر میکشی.

ولی همیشه منتظر برگشتت هستم هر وقت خواستی

برگرد بغل من ، زندگی من همیشه مال توه.

فقط تــــــــــــــــــو.خدا رو چه دیدی شاید

معجزه شد برگشتی.

به خدا میسپارمت تنها کسم. عاشقتم همه کسم.

یا حق.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ حك شده در جمعه 5 ارديبهشت 1393برچسب:,ساعت 20:17 توسط Alone |